TARCZA FINANSOWA POLSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU – informacja w sprawie zakończenia Programu PFR

Polski Fundusz Rozwoju przedstawił wstępny harmonogram zakończenia poszczególnych etapów związanych z przyznawaniem subwencji.

 Zgodnie z jego założeniami:

1) 31.07.2020 r. – jest ostatnim dniem dla klienta na składanie wniosków w ramach Programu PFR;
2) 14.08.2020 r. – jest ostatnim dniem dla klienta na składanie reklamacji dla wniosków o subwencję złożonych do 31.07.2020 r. Nadmieniam, że mają Państwo jeszcze dwa dni robocze na przesłanie zgłoszenia reklamacyjnego do Banku BPS;
3) 30.09.2020 r. – jest ostatnim dniem dla klienta na składnie wniosków odwoławczych (termin wynika z dwumiesięcznego okresu na złożenie odwołania liczonego od 31.07.2020 r.);
4) 16.10.2020 r. – jest ostaniem dniem na składanie reklamacji do wniosków odwoławczych; jednocześnie cały proces składania reklamacji dla klienta kończy się w tej dacie. Nadmieniam, że mają Państwo jeszcze dwa dni robocze na przesłanie zgłoszenia reklamacyjnego do Banku BPS.

 Dodatkowo PFR podjął decyzję, aby w ramach tzw. trybu indywidualnego umożliwić:

1) złożenie standardowego wniosku po 31.07.2020 r. z terminem do końca 2020 r. indywidualnym firmom wskazanym przez PFR, pod warunkiem, że te firmy złożyły wcześniej wnioski w postępowaniu wyjaśniającym (reklamacyjnym);
2) złożenie odwołania z terminem do końca 2020 r. więcej niż 2 razy i po przekroczeniu terminu 2 miesięcy firmom wskazanym przez PFR, pod warunkiem, że te firmy złożyły wnioski w postępowaniu wyjaśniającym (reklamacyjnym) i jest to uzasadnione.

top